26 september

Dagens insperation : Miss Li. Dock inte så likt, ögonen blev opropetioneligt stora och inegn vidare skuggning på näsan. Rätt svårt att rita tänder också så detta ska övas på. Har en bild som jag målade för länge sen på Anne Hathaway som har ett väldigt leende. Denna lyckades jag få till verklighetstrogna tänder på. Får försöka åtrfinna den tekniken igen..

Andra bilden föreställer min pappa när han var liten och sitter på hans fars (alltså min farfars) axlar. Väldigt fin bild, ger stor insperation så den ska jag lägga ner lite extra tid på.

Hej så länge

  




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tyckte att jag kände igen pappa och farfar.. Snygg bild!

2009-09-28 @ 17:40:19
URL: http://www.gustavsson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0