Nyttiga missar

Vill bara säga grymt tack till komentarerna som skrivs, väldigt peppande :)  Har fått några förfrågningar om jag skulle vilja rita av någon/några prersoner, och vill ni gör jag det gärna, tar inte betalt. Alltid kul med nya motiv, så det är bara höra av er ([email protected]) så ska jag se om jag kan fixa att :)




Alla bilder jag lägger upp här är jag oftast mycket nöjda med, åtminstonne delar av dom. Dock gör och ritar jag fel för jämnan, har tusen teckningar som blivit fel och ligger och skräpar. De flesta slänger jag, om det inte går att sudda men vissa har fortfarande överlevt papperskorgen, pga att jag glömt dom eller liknande. Så tänkte iaf visa lite missar jag gjort, man lär jusig av sina misstag.
Ofta gör jag så att jag ritar en skiss, blir nöjd, ritar alla detaljer och sen ser att helheten blir helt förvrängd..
Har bättrat mig på detta men ibland orkar jag inte och ritar lite på måfå..



Har här blivit försök till en styck Katy Perry, en liten Owen Wilson och lite skissningar..

Om ni vill lära er rita, är ett bra tips att kolla på diverse youtube-filmer. Har lärt mig mycket därifrån och de är bra sätt att lära sig, kolla när någon ritar, inte bara se resultat eller läsa om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0